Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Runt omkring

Av Malin - 11 januari 2011 11:51

Just nu i denna stund så skriver ja bara för att folk inte ska gå runt å tro en massa å snacka därefter.. El ja kom på gör dom de ,så kan dom görat me ..Vi är två vuxna människor med barn som väljer att gå isär som vänner å så länge ingen annan lägger sig i våra rutiner å levnadsvanor med barnen ..Så klararvi nog detta med..


Jag känner i detta nu att jag gör de rätta för mig å har följt magkänslan ..

Lgh är fixat , gemensan vårdnad ska vi ha å de är vad barnen vill än så länge, vi ska vara öppna för barnens skull å vill de stanna en dag längre hos mig el Magnus är de ok .. så länge inte skolans undervisning blir drappad..


Ja kommer flytta närmare skolan  ,till barnens stora lycka .. De små är ju på väg till jobbet liksom ,så inga omvägar här inte..


Just nu är ja bara Jag ... Å ja leverför mina barn<3<3<3<3


  

                                           Mina Älsklingar

 
 
Ingen bild

Titti

11 januari 2011 12:02

Man ska göra det som blir bäst för en själv. Inte det som blir bäst för andra. Kram

Malin

11 januari 2011 18:12

Tack för orden

 
Ingen bild

Annette Johnsson.

11 januari 2011 12:10

Tråkigt att ni ska gå isär, men så är det ju i livet.
Men jag är glad att ni i alla fall är vänner för barnens skull. :)
kram.

Malin

11 januari 2011 18:12

De är jude man måste anser ja iallfall :-D ... kram

 
Ingen bild

marita

11 januari 2011 17:48

Det kommer gå bra ska du se ;)

Malin

11 januari 2011 18:12

Tack Marita

 
Ingen bild

ingegerd

11 januari 2011 20:02

men lilla gumman, varför tror du "alla" pratar skit, jag hade ingen aning att ni ska separera, men det är väl inte hela världen, det händer ju jämt, det viktiga är väl att du mår bra och att det är ert beslut. Jag håller på dig och att man alltid ska följa sin inre röst, då mår man bäst.. kan inte tänka mig att nån skulle brys sig så mycket.. kram gumman

 
Ingen bild

marita

12 januari 2011 18:44

Håller med Tittis kloka ord ;) Bra sagt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 19:53


Vilken dag de varit idag då ... Steg upp kl 6 , men ack så rastlös ja blev redan efter 15 min , så vart allt en promenad runt berg på morgonen mellan 7 och 8:a , nej jag är inte frisk kan ni tycka ,men så jäkla nöjd man känner sig.. hann lagom fixa t...

Av Malin - 22 mars 2011 07:17

Kan ni tänka er, en känsla ja inte känt på många å , livet leker å de med behaga .. Varm i kroppen , en känsla av harmoni. Hittat lugnet i mig sj även om ja kan få damp ryck vissa ggr ..   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...

Av Malin - 20 mars 2011 23:16


Idag har de allt varit en bra dag , solen steg upp med oss imorse ,å ja kände att inne går då inte att sitta en dag som denna ,tur var la det att Åsa just skrivt attde snart skulle gå ut och leka med kidsen , så vi passade på att göra dom sällskap i ...

Av Malin - 20 mars 2011 00:16

Har blivit med internet nu ikväll ... gott som tusan å tack till just dig som lånade ut de till mig .. tur man någon så nära som varit i nästan samma sits och som man kan prata med och som förstår å verkligen vill hjälpa.   Natten till ära , tänk...

Av Malin - 7 mars 2011 12:59

Idag har ja varit med Alma på ögonmottagningen , Hon klarade testerna bra å där med oxå 5 årskontrollen :-D .. Snacka stolt morsa YYYeee!!!!... De är ingen som kan tro de men när de väll gäller såna grejor som kontrollen , blir hon allt lite blyg o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards