Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Malin - 15 januari 2011 16:24

Fy vad denna dag har varit lång... kl är bara över 16 å barnen har istortsett varit på varandra hela dagen med småbråk å lite utelek..

Fm spenderades i Olivia och Arvid rum ... Gick igenom alla dessa tjejkläder , som står en upp över öronen... El kul är de att barnen har massvis med kläder men vem är de som får sortera å plocka in fint... Hihi jo jag såklart.. Olivia har en kärlek för att bara släng in å sen hittar hon inget .. Men efter 3 timmar med kläder hit å ditt å en hel säck som ska till återvinning å mer än hälften som Alma ska växa i ... Så har Olivias klädhög inte krympt ett dugg .. Så hon lär inte märka att ja ens gått igenom hennes kläder.. Tur är la de.. för hade hon varit hemma hade ja inte fått nåt gjort.. För hon är så klädkär även om inte använder allt...

Efter lunch tog jag med mig Alma å Arvid på en liten promenad vid bysjön å de hjälpte mina värkande knän ...  känner inte av värken lika mycket nu som som igår kväll .. De är positivt med att röra på sig mycket...

Ikväll har vi lovat barnen att se på handboll å äta lite gottit.. De ser de fram emot som tusan ...

Nu väntas de snart kvällsmat å sen blir de mys i soffan med barnen ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards