Alla inlägg under februari 2011

Av Malin - 9 februari 2011 16:01

Tänkte knåpa ihop ett inlägg av lite gott å blandat ...


Har nu flyttat till eget och kommit ordning så bra man kan .. De ända som ska komma på plats är soffan .. Men de är ingen bråska med de än.. för jag vet att den kommer inom en snar tid.Allt annat är så gott som klart, lite fix å trix med smått och plock kommer de ju att fixas till vart efter , men nu nöjer ja mig bara med att allt fallit på plats åå är evigt tacksam över de allra bästa vänner som hjälpt mig med både små och stora saker å även de som bara funnits vid min sida.


Min första vecka med barnen gick rent åt skogen , då ja ådrog mig en jävla influensa skit som satte sig på hela kroppen... Så nästa vecka ska ja ta ikapp den förlorade sjukveckan ååå ha en massa mys med mina älsklingar,, Hoppas vädret håller i sig med massa sol så man kan spendera lite tid till utelek ...


Finns la inte mer att tillägga just nu. Skulle väll kunna skriva en hel roman men de orkar ja tyvärr inte med...


löve toooo my children and friends <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards