Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Malin - 3 mars 2011 11:56

Tänkte slänga in lite uppdates !!! Blir ju inte av så mkt nu...Måste fasiken i mig fixa te någe bredband snart ... Men de är så mkt annat som snurrat runt nu , så tar en dag i taget..


Har idag varit på vc och kollat igenom mina bröst igen , eftersom läkaren innan var fuckt up.. Denna läkare ja hade idag var super, hittade inget misstänkt men blir remiss och mammografi inom förhoppningsvis en 2 veckor radie och hoppas de går fort..För frågan är ju vart de  onda kommer ifrån , men mkt kötlar som for runt hade jag...


Igår kväll gick vi till motorklubben och hälsade på morfar .. Barnen älskade de och ska se om de blir att gå ditt någon mer gång fast på en torsdag då barnen kan få köra själva...


Veckorna rullar på , denna vecka har ja även barnen å som vanligt går dom veckorna fortare än fortast.. Imorgon och lördags ska vi mysa me TACOS... För ja har fått taco nojja... Även mormor kommer å hälsar på ,på Lördag . De ser barnen fram emot massa.. Även om de gärna vill åka tåget ner till västervik istället...


Tror ja börjar hitta min inre lugn någonstans me hjälp och stötning av de ja kan prata förtroende med... Känns så jäkla härligt åå ja har med till på köpet blivit hemma kär <3.... Har inget emot att bara få sitta hemma i lugn och rooo ååå få känna mig avkopplad ...



Löve tooo my kidz and friends <3<3<3<3<3<3<3



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards