Direktlänk till inlägg 14 december 2010

siss å jag

Av Malin - 14 december 2010 19:29

Har inte hänt så mycket på ett par dagar. Rena avkopplingen har de varit.. Har fått i mig att ja ska stressa mindre, ta en dag i taget å göra vad som känns bäst för mig.. Inte för att ja måste saker ,utan för att ja vill saket..


De sägs ju att man blit vissare med åren , å de kan ju stämma , men man blir även vissnare..

Var även på vc idag , vilken flopp .. ALDRIG mera den läkaren , vart omlisning till annan läkare innan ja begav mig därifrån ...


Nog om de, siss kom å vi tog oss en riktig härlig promenad på över en timme å lite kort tagning ute i vinterlandskapet blev då .. Å jädrans va snyggve ja är å sis me för hon är ju en riktig modell ...


     ME     


SISS å JAG


Imorgon ska ja iallafall orka ta mig in till stan . Becka å Jocke ska få lite besök å se vad ja hinner mera i den stora staden .. Ingen som vet , ingen som vet..


Fredag blir de jobb hela dagen .. Men ack inte kvällen .. DÅ blir de FREDAGSMYS me stora Tajkonfamiljen som min MAMMA oxå säger om oss :-D....

Lördag kommer mamma på besök om ja inte får jobba.. Men då kanske man borde veta de senast tordags kväll..


Nu ska de kramas me maken ... Go natt alla rara å söta vänner ...

 
 
Ingen bild

lillasyster

14 december 2010 20:00

Du å jag siss =)

Malin

14 december 2010 20:00

Ja du ååå JA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 19:53


Vilken dag de varit idag då ... Steg upp kl 6 , men ack så rastlös ja blev redan efter 15 min , så vart allt en promenad runt berg på morgonen mellan 7 och 8:a , nej jag är inte frisk kan ni tycka ,men så jäkla nöjd man känner sig.. hann lagom fixa t...

Av Malin - 22 mars 2011 07:17

Kan ni tänka er, en känsla ja inte känt på många å , livet leker å de med behaga .. Varm i kroppen , en känsla av harmoni. Hittat lugnet i mig sj även om ja kan få damp ryck vissa ggr ..   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...

Av Malin - 20 mars 2011 23:16


Idag har de allt varit en bra dag , solen steg upp med oss imorse ,å ja kände att inne går då inte att sitta en dag som denna ,tur var la det att Åsa just skrivt attde snart skulle gå ut och leka med kidsen , så vi passade på att göra dom sällskap i ...

Av Malin - 20 mars 2011 00:16

Har blivit med internet nu ikväll ... gott som tusan å tack till just dig som lånade ut de till mig .. tur man någon så nära som varit i nästan samma sits och som man kan prata med och som förstår å verkligen vill hjälpa.   Natten till ära , tänk...

Av Malin - 7 mars 2011 12:59

Idag har ja varit med Alma på ögonmottagningen , Hon klarade testerna bra å där med oxå 5 årskontrollen :-D .. Snacka stolt morsa YYYeee!!!!... De är ingen som kan tro de men när de väll gäller såna grejor som kontrollen , blir hon allt lite blyg o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards