Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Snö!!!!

Av Malin - 23 november 2010 17:53

ÅÅÅ!!! måste ja säga mer, nej jag tror inte de .. Är nog den ända som inte klagar på det. Har längtat sååå mkt å nu äntligen kommer de med storm ... Har gått på jobbet idag och bara myst för mig själv.. Jag har gång avstånd , behöver inte ta varken bil el bus.. Lagom enkel promenad , el kanske väll kort.. men ja ja de duger de med..


I vilket fall som helst om man ska tala om annat såg ja finalen på biggest loser igår kväll åå jag kan säga nu .. Att ja är så jäkla taggad till att de ska ske förändring hos mig. å min förebild får bli min lilla syster . för hon vet att jag kan , å de betyder allt.. tack för att du finns little sis ...


Har idag varit på kurs me endel andra vikarier på jobbet.. Mkt trevligt var de allt å man lärde sig lite nyheter som man har tagit till sig ..


Imorgon ska ja gå å besöka Ulrica å var ett stöd till henne.. Hon behöver allt de. Kan inte låta bli att säga att ja är så evigt tacksam , att vi hittat tillbaka till varandra.. dricka kaffe å prata skit ska vi allt ta å göra...


Torsdagen består av jobb , sååå underbart roligt me de sociala och känna sig behövd, ska oxå fixa lite innan Olivias kalas me brudarna på fredag .. Hon har då bestämt endel som ska ätas och göras ...


LÖRDAG blir de Mys me tessan och familj innan de är dags att åka på 30 årsparty me tema 80 tal i Lambot..


Å till sist alla som ska ut i trafiken. KÖR försiktigt ....



 
 
Ingen bild

Tessan

24 november 2010 08:54

Klart att du kan! Du klarar allt du vill Malin.
Längtar så efter lördag, då vi får träffas igen. Och även till festen såklart!
Kram/Big sis

Malin

25 november 2010 20:48

ÅÅ !! min underbara vän . Tack för den fina komenataren å klart vi ska ha trevligt på lördag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 19:53


Vilken dag de varit idag då ... Steg upp kl 6 , men ack så rastlös ja blev redan efter 15 min , så vart allt en promenad runt berg på morgonen mellan 7 och 8:a , nej jag är inte frisk kan ni tycka ,men så jäkla nöjd man känner sig.. hann lagom fixa t...

Av Malin - 22 mars 2011 07:17

Kan ni tänka er, en känsla ja inte känt på många å , livet leker å de med behaga .. Varm i kroppen , en känsla av harmoni. Hittat lugnet i mig sj även om ja kan få damp ryck vissa ggr ..   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...

Av Malin - 20 mars 2011 23:16


Idag har de allt varit en bra dag , solen steg upp med oss imorse ,å ja kände att inne går då inte att sitta en dag som denna ,tur var la det att Åsa just skrivt attde snart skulle gå ut och leka med kidsen , så vi passade på att göra dom sällskap i ...

Av Malin - 20 mars 2011 00:16

Har blivit med internet nu ikväll ... gott som tusan å tack till just dig som lånade ut de till mig .. tur man någon så nära som varit i nästan samma sits och som man kan prata med och som förstår å verkligen vill hjälpa.   Natten till ära , tänk...

Av Malin - 7 mars 2011 12:59

Idag har ja varit med Alma på ögonmottagningen , Hon klarade testerna bra å där med oxå 5 årskontrollen :-D .. Snacka stolt morsa YYYeee!!!!... De är ingen som kan tro de men när de väll gäller såna grejor som kontrollen , blir hon allt lite blyg o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards