Direktlänk till inlägg 22 november 2010

Underbara helg

Av Malin - 22 november 2010 08:37

 Gud va ja är omringad av så vackra fina männsikor , är nog den lyckligaste i världen enligt mig själv då <3<3 några av dom träffade vi helgen..  Först var de busis me familj och vänner.. Träffade oxå rn gammal klasskamrat mycket trevlig att pratas vid..  Arvid kan ja bara säga älskade de. helst de störtande ruschkanorna . ett irrvar var han allt.. Å alla som känner mig vet att ja inte åker dom , så tack Darling för att du åkte med honom alla de ggr , å veronica med som tog med honom en gång..

 

Tack till Maria , Jens , Ewa och Daniel för de lilla man hann pratas vid mellan springandet å åkandet.. Ormen here we come haha!!!

 

    Ewa me Molgan busar   

i bollhavet lika så Almabus


       

I denna spenderade Arvid nästan hela sin tid på busis.

 

  

Liam helt färdig efter kalaset på busis..

 

PÅ lördagkvällen kom syster hit , vi skulle komma på film ihop å mysa.. å fick en otrevlig berättelse som en vän råkat ut för... gud va nervös ja vart.. Tur att endel har änglar om sig . Ulrica min vän , vi ska ta en kaffe när du kommer hem . vi har missat så mkt id tillsamman pga av ett picko .

Tur man fick chansen att tala om sanningen för dig så vi kunde reda ut allt.

skickar här med ett krya på dig  som ett bevis på att ja bryr mig om  DIG.

 


I söndags åkte vi till underbara Anna med Familj , henne har ja känt sen 1 året på gymnasiet å hon är sååå underbar , alltid lika trevligt att umgås med.. värme å kärlek från bägge håll kan jag lova..Tack för goda maten å den hemmagjorda glassen .. får vi göra om snart ...

 

 Anna , me och lillflisan Elin



 ÅÅ Arvid är helt klart mysig me bebis


Nu är de ny vecka å de är denna vecka som snorigheterna ska väck, för jag har en underbar 30 årsfest som väntar på Lördag me goa goa vänner....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 19:53


Vilken dag de varit idag då ... Steg upp kl 6 , men ack så rastlös ja blev redan efter 15 min , så vart allt en promenad runt berg på morgonen mellan 7 och 8:a , nej jag är inte frisk kan ni tycka ,men så jäkla nöjd man känner sig.. hann lagom fixa t...

Av Malin - 22 mars 2011 07:17

Kan ni tänka er, en känsla ja inte känt på många å , livet leker å de med behaga .. Varm i kroppen , en känsla av harmoni. Hittat lugnet i mig sj även om ja kan få damp ryck vissa ggr ..   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~...

Av Malin - 20 mars 2011 23:16


Idag har de allt varit en bra dag , solen steg upp med oss imorse ,å ja kände att inne går då inte att sitta en dag som denna ,tur var la det att Åsa just skrivt attde snart skulle gå ut och leka med kidsen , så vi passade på att göra dom sällskap i ...

Av Malin - 20 mars 2011 00:16

Har blivit med internet nu ikväll ... gott som tusan å tack till just dig som lånade ut de till mig .. tur man någon så nära som varit i nästan samma sits och som man kan prata med och som förstår å verkligen vill hjälpa.   Natten till ära , tänk...

Av Malin - 7 mars 2011 12:59

Idag har ja varit med Alma på ögonmottagningen , Hon klarade testerna bra å där med oxå 5 årskontrollen :-D .. Snacka stolt morsa YYYeee!!!!... De är ingen som kan tro de men när de väll gäller såna grejor som kontrollen , blir hon allt lite blyg o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards